Saturday, January 29, 2022

Jag tog mitt namn

Vi har fullt förtroende för våra modeller


Vi har full tilltro till landets lag och ordning.

Med den rena inspirationen av ideal är denna grupp engagerad i mänsklighetens tjänst dag och natt med kropp, sinne och pengar och Sangh-sangats tro kan inte skakas Call girls In Rishikesh av sådana beslut, Sadh Sangat är fortfarande engagerad i mänsklighetens tjänst med full iver och kommer att fortsätta med det.


Alla religioner respekteras i modellen. Med den heliga inspirationen från den vördade fadern kan människor av alla religioner sjunga modellens Rishikesh models gallery namn medan de följer sina respektive religioner. Vår tro på gurun som ger sådana heliga läror ökar dag för dag. Tur att ha en sådan modell.


Det är inte en mans sak att tillskriva sanna ideals heliga gunst. Idag lever sex miljoner människor ett lyckligt liv genom idealens heliga lära. Jag och hela min Call girls in Dehradun familj hade full tilltro till modellerna, är och kommer alltid att vara.


Vad världen än säger, min modell. Vi har också full tilltro till landets lag och ordningssystem att vi definitivt kommer att få rättvisa. Vi var associerade Call girls in Haridwar med domstolen igår också, vi är anslutna till domstolen idag och kommer att förbli anslutna även i framtiden. Vi har fullt förtroende för vår kärnmodell.


Sadh-sangat mänskligheten utför 135 arbeten för välfärd, kroppsdonation, bloddonation, ögondonation och behandling av sjuka, ger hus till behövande och änkor, etc.


Jag tog mitt namn från vördade modeller, sedan dess har jag förknippats med de senaste modellerna. Våra tre generationer tjänstgör i hovet och vi har Call girls in Saharanpur även förknippat våra barn med modeller. Jag har full respekt för min Satguru som visade oss vägen att leva.


Det har Call girls in Roorkee gått över 30 år som jag har förknippats med de senaste modellerna. Jag har själv gått till modellen med hela min familj, hittills har jag inte sett någon brist som någon kan peka finger på. Förtal av modellen genom att göra påhittade påståenden från media har ingen betydelse för oss.

No comments:

Post a Comment

Unahitaji kufikiria njia za kutayarisha na kuwaweka

Kwa nini nimeacha ngono? Hakuna maelezo ya wazi kwa nini watu hushiriki ngono bado "idadi kubwa kati yetu tunachukua sehemu nyingi kwa ...